Home
A tot Z |

Concrete informatie

De kwaliteitscoördinator kan u ondersteuning bieden bij de uitvoering van onderstaande taken.
  • Het opmaken én up-to-date houden van kwaliteitshandboeken en bijhorende formulieren
  • Het opmaken van jaarverslagen en jaarplanningen
  • Het opzetten, uitvoeren en verwerken van tevredenheidsonderzoeken bij bewoners en medewerkers
  • De voorbereiding op en medewerking aan inspecties: aantoonbaar en meetbaar maken van SMK's (= Sectorale Minimale Kwaliteitseisen)
  • De organisatie en verslaggeving van interne en externe overlegmomenten (kwaliteitsoverleg/ klachtenoverleg/stuurgroep/managementteam/…)
  • Het klachtenmanagement
  • Het opmaken en up-to-date houden van huishoudelijke reglementen
  • Het opmaken en up-to-date houden van folders, flyers, brochures,
  • Het ontwikkelen en opvolgen van een vormingsbeleid voor medewerkers
  • Het ontwikkelen en implementeren van zelfevaluatie-instrumenten
  • Het opvolgen en implementeren van nieuwe wetgeving (vb Woonzorgdecreet)
  • Het opzetten van verbeterprojecten inzake kwaliteit
 



© 2015 Kina, Alle Rechten Voorbehouden | the eForum Factory | Sitemap | Privacy verklaring